
OM TRENDBAZAAR
HISTORIE
Herunder kan du se mere information om vores virksomhed TRENDBAZAAR A/S
Kundeservice
WEBSHOP
tlf.: +45 20699500
(Personlige henvendelser hverdage: 9.30 - 14.00)
Spørgsmål til ordre eller andre spørgsmål til handel på trendbazaar.dk.
Send en besked på vores online support (nederst i højre hjørne på siden) eller send en email :
badia@trendbazaar.dk
TRENDBAZAAR BOLIGHUS
Bygmestervej 23 · Ringe · Danmark
tlf.: 62625400
(Hverdage: 10.00 - 17.30 / Lørdag 10.00-15.00 / 1. Søndag i mdr. 11.00-15.00
SÅDAN HANDLER DU HOS OS
For at foretage et køb på trendbazaar.dk skal du igennem 5 trin.
- 1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
- 2. Indtast dine personlige oplysninger
- 3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
- 4. Godkend vores forretningsbetingelser
- 5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
BESTILLING
På trendbazaar.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.
Du kan også besøge vores butik eller bestille varer per telefon. Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Når du handler med trendbazaar.dk indgås aftaler på dansk. Du kan altid logge ind på hjemmesiden og se tidligere ordrer eller skriv en mail til
BESTILLING OG BETALING VIA EAN
Du kan handle som offentlig institution hos Trendbazaar, vælg da blot bankoverførsel og skriv det EAN-nummer i feltet ”besked” ved udtjek. Du er velkommen til at skrive til badia@trendbazaar.dk for hjælp og spørgsmål.
BANKOVERFØRSEL
DANMARK
Du kan vælge bankoverførsel som betalingsmåde. Gør du dette skal du overføre pengene til denne konto:
Sparekassen Fyn/Sjælland:
Reg 0828 konto 2637111
Ved udenlandske overførsler:
IBAN-nr: DK7208280002637111
SWIFT-kode: SWESDK22
NORGE
Nordea
Kontonr 6001 0514382
IBAN: NO6360010514382
Swift: NDEANOKK
FORTRYDELSE & REKLAMATION
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. I din ordrebekræftelse/faktura kan du se hvordan du reklamerer.