0


E MÆRKE 

WEBSHOP

tlf.: (+45) 626 254 00

(Personlige henvendelser hverdage: 9.30 - 14.00)

Spørgsmål til ordre eller andre spørgsmål til handel på trendbazaar.dk.

Send en besked på vores online support (nederst i højre hjørne på siden) eller send en email :

badia@trendbazaar.dk

 


 

TRENDBAZAAR BOLIGHUS 

Bygmestervej 23 · Ringe · Danmark

tlf.: (+45) 626 254 00

(Hverdage: 9.30 - 17.30 / Lørdag 10.00-15.00 / 1. Søndag i mdr. 11.00-15.00

 


 

TRENDBAZAAR IN A BAG STRØGBUTIK

Vestergade 5 · Odense · Danmark

tlf.: (+45) 20 699 500

(Hverdage: 10.00 - 18.00 (Fredag 10.00 - 19.00) / Lørdag 10.00 - 16.00)

 


 

SÅDAN HANDLER DU HOS OS
 

For at foretage et køb på trendbazaar.dk skal du igennem 5 trin.

 

  • 1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  • 2. Indtast dine personlige oplysninger
  • 3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
  • 4. Godkend vores forretningsbetingelser
  • 5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

 


 

BESTILLING

På trendbazaar.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Du kan også besøge vores butik eller bestille varer per telefon. Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Når du handler med trendbazaar.dk indgås aftaler på dansk. Du kan altid logge ind på hjemmesiden og se tidligere ordrer eller skriv en mail til 

info@trendbazaar.dk 

 


 

BANKOVERFØRSEL

DANMARK

 

Du kan vælge bankoverførsel som betalingsmåde. Gør du dette skal du overføre pengene til denne konto:
Jyske Bank:

Reg 7562 konto 1073263

Ved udenlandske overførsler:
IBAN-nr:  DK4275620002073263
SWIFT-kode: JYBADKKK

 

NORGE

Nordea
Kontonr 6001 0514382
IBAN: NO6360010514382
Swift: NDEANOKK
 

 


 

FORTRYDELSE & REKLAMATION

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. I din ordrebekræftelse/faktura kan du se hvordan du reklamerer.