0

BETINGELSER DANMARK


 

BLACK FRIDAY OG ANDRE KAMPAGNER

Der kan forventes længere ekspeditionstid end annonceret på mærkedage som f.eks. Black Friday og Kampagner. Ydeligere er det ikke muligt at kombinere flere rabatkoder.

---------

Handler du på vores webshop gælder følgende generelle salgs og leveringsbetingelser.

OBS : VEDR. RABATKODER - RABATTEN TILDELES KUN VARER DER IKKE ER NEDSAT OG IKKE I KOMBINATION MED ANDRE RABATTER & RABATAFTALER. VI FORBEHOLDER OS RETTEN TIL AT AFVISE EN ORDRE HVIS DISSE BETINGELSER IKKE OPFYLDES.

Priser på vores hjemmeside er inkl. moms og i danske kroner (DKK) men excl. fragt.
Betaling kan ske med et af de godkendte kreditkort, giro eller bankoverførsel til vor konto.

Betales der med kreditkort trækkes beløbet ikke på Deres kort før varen er afsendt fra os og er på vej til Dem. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Godkendte kreditkort er Dankort, Mastercard, Maestro, Visa, Visa electron, JCB samt American Express.
Der tager ikke gebyr for kortbetaling på trendbazaar.dk
Evt. Rabatkoder kan som udgangspunkt ikke kombineres.


Udsolgte varer

Vi tager forbehold for udsolgte varer eller leverandørsvigt.

Kampagner har vi af og til og i forbindelse med disse kan der forekomme længere svartider.

Levering foregår altid enten med vor egen bil med chauffør, GLS eller anden anerkendt speditør.
Bemærk at når køber modtager varen overgår ansvaret herfor. Er varen på lager vil vi altid indenfor kort tid afsende varen til Dem. Mange møbler specialfremstilles og kræver derfor en leveringstid fra leverandøren på 2-8 uger alt efter hvilket produkt det drejer sig om. Dette oplyses for hvert produkt på vores hjemmeside. Sker der en væsentlig ændring af dette oplyses det til køber.
Læs mere om Leveringsbetingelser og rater her
Vi har ikke automatisk lagerstyring i vores butik og webshop, derfor kan der forekomme fejl i den vejledende leveringstid på den enkelte vare. Vi anbefaler at man kontakter os via mail eller telefon hvis man har en stram leveringstid.

Salg udenfor Danmark er naturligvis muligt. Allerede nu kan du som privat eller virksomhedskunde handle i vores webshop hvis det skal leveres i Sverige, Tyskland eller Norge. Fragtpriser findes her. Indenfor EU skal privatkunder betale Dansk moms(25%), virksomheder med gældende momsnummer er fritaget herfor. Udenfor EU f.eks Norge kan privat og erhvervskunder handle uden moms. Ved indførsel af varen skal der dog betales Norsk moms og i visse tilfælde told. Ved salg til andre lande, kontakt os gerne for fragtpriser m.v.

 

Sales and shipment outside Denmark is off course possible. You can shop as a private person or business right here on our webshop if you need delivery in Sweden, Germany or Norway. Freight rates kan be found here. Inside the EU private persons are obliged to pay the 25% danish VAT, businesses with an active VAT no. need not to pay the danish VAT. Outside the EU (i.e. Norway) both private persons and businesses can shop without paying danish VAT. However upon introduction to norway, norwegian VAT has to be paid to norwegian customs. Tax and duty may also apply. We do also sell to other countries, please contact us for freight rates and more.

 

Reklamation behandles altid hurtigt og rettidigt. Der gives fuld reklamationsret i 24 måneder på alle varer ifølge købeloven(for Erhverv dog kun 12 måneder). Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Det er vigtigt der reklameres indenfor rimelig tid efter fejlen/manglen er opstået. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Har du en reklamation, bedes du udfylde formularen under kundeservice med en beskrivelse af problemet, fakturanr, ordrenr. samt meget gerne et billede af fejlen. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Derefter vil vi straks finde en løsning.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

 

Varen sendes til:

TRENDBAZAAR A/S
Bygmestervej 23
5750 Ringe

 

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

 

Fortrydelsesretten i henhold til forbrugeraftaleloven, betyder vi yder 14 dages fortrydelsesret på køb af dine varer. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Dette gælder dog ikke specialfremstillede/hjemtaget varer og møbler. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid så vidt muligt, at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:

 

TRENDBAZAAR A/S
Bygmestervej 23
5750 Ringe

 

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.

Eneste omkostning du har når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

FORTRYDELSESFORMULAR

 

Persondatapolitik


For at du kan indgå aftale med os på trendbazaar.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Trend Bazaar A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

 

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Trend Bazaar A/S har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på trendbazaar.dk er Trend Bazaar A/S

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til trendbazaar.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Trend Bazaar A/S har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Trend Bazaar A/S via e-mail info@trendbazaar.dk

 

Cookies

På trendbazaar.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

 

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

 

 

Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på trendbazaar.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere trendbazaar.dk.

 

BETINGELSER NORGE


 

 

Kjøpsvilkår ved netthandel

Avtale og partnere

Avtalen mellom kjøper (deg som kunde) og selger (TRENDBAZAAR) består av opplysningene TRENDBAZAAR gir om kjøpet i nettbutikken, eventuell direkte korrespondanse mellom partene, samt disse kjøpsvilkårene. 
Ved motstrid mellom opplysningene TRENDBAZAAR har gitt om kjøpet, eller i direkte korrespondanse mellom partene og kjøpsvilkårene, gjelder korrespondansen mellom partene og opplysningene gitt i nettbutikken før kjøpsvilkårene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning. 

Selger:
TRENDBAZAAR AS
NO913515935 Foretaksregisteret 

Kontaktadresse: Bygmestervej 23, 5750 Ringe, Denmark
Kontakt oss: TRENDBAZAAR.dk/kontakt
Telefonnummer: +45 62625400

Priser og betaling

Priser på varene er oppgitt inkl. mva. Opplysninger om de totale kostnadene du skal betale, inklusive leveringskostnader, vises i kjøpsprosessen før bestillingen er fullført. Betaling gjøres i siste steg i kassen med VISA, Mastercard, bankoverførsel.

Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når din bestilling er mottatt av TRENDBAZAAR. En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrivefeil i tilbudet fra TRENDBAZAAR eller i din bestilling, og den annen part innså, eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

Ordrebekreftelse

Når TRENDBAZAAR har mottatt din bestilling, vil TRENDBAZAAR bekrefte bestillingen ved å sende en ordrebekreftelse til deg. Kontroller at ordrebekreftelsen stemmer overens med din bestilling. Er det ikke samsvar mellom disse, ta kontakt med TRENDBAZAAR så snart som mulig.

Kansellering

Ta kontakt med TRENDBAZAAR Kundesenter på telefon +45 62625400.

Endring av ordre

Ring til oss på telefon +45 62625400 og endre ditt kjøp.

Levering

Estimert leveringstidspunkt oppgis i bestillingsøyeblikket. Normal leveringstid er 8-20 dager. Ved eventuell forsinkelse hos våre leverandører i forbindelse med produksjon eller utkjøring, må ytterligere leveringstid påregnes. TRENDBAZAAR vil da kontakte deg. 

Postpakke
Postpakker leveres til ditt nærmeste postkontor/post i butikk. 

Hjemlevering
Varene bæres innenfor døren og settes på en angitt plass, på avtalt leveringsadresse. 


Henteterminal
Ved levering via henteterminal blir du kontaktet av TRENDBAZAAR for utleveringstidspunkt. 

Kontroll av varer ved levering

Oppdager du mangler eller skader ved levering av dine varer, skal TRENDBAZAAR kontaktes for videre behandling. Ved hjemlevering skal sjåføren informeres om avviket slik at dette noteres på fraktseddelen når du signerer. Ved henting av postpakke eller varer på henteterminal, må du melde fra til utleveringsstedet om avviket.

Erstattede produkter grunnet transportskader vil være i de samme mål og spesifikasjoner som i den opprinnelige bestillingen.

Uavhentede varer

Gebyr for uavhentede varer
- Dersom postpakke ikke avhentes påløper et gebyr på 190,–
- Dersom TRENDBAZAAR ikke får tak i deg, eller du ikke har mulighet for å ta imot varene, innen 5 dager fra de er leveringsklare, påløper et gebyr på 700,–
- Dersom du ikke er hjemme på avtalt leveringstidspunkt, påløper et gebyr på 700,–

Angrerett

Ved kjøp i nettbutikken kan du som kunde angre kjøpet ditt etter angrerettslovens bestemmelser. Dette innebærer at du uten grunn kan angre kjøpet ditt hos TRENDBAZAAR opptil 14 dager etter at du mottok varene. 

TRENDBAZAAR vil ved bruk av angreretten tilbakebetale deg både fraktkostnad for forsendelsen og vareverdi på bestillingen. Ved bruk av angreretten på deler av bestillingen, vil TRENDBAZAAR tilbakebetale en forholdsmessig del av fraktkostnaden. Du må selv betale for eventuelle returkostnader dersom varene er på vei til deg, eller du har mottatt dem. Returkostnaden vil være lik fraktkostnad for forsendelsen ved bestilling, eller en forholdsmessig del dersom angreretten benyttes på deler av bestillingen. Ønsker du å levere varene tilbake på et til TRENDBAZAAR varehus tilkommer det ingen returkostnader. 

Tilbakebetaling av fraktkostnad for forsendelsen forutsetter at du gir oss beskjed om at du ønsker å benytte angreretten innen 14 dager fra du mottok varene dine. Eventuelle varer som skal sendes i retur skal være sendt innen 14 dager fra du meldte fra om bruk av angrerett. 

Når vi har mottatt dine varer i retur, vil vi overføre pengene dine minus returkostnad til din konto, eller i samme betalingsform som benyttet ved bestilling. 

Retur per post
Ønsker du å returnere varer til TRENDBAZAAR per post, ring TRENDBAZAAR Kundesenter på telefon 62625400, oppgi ordrenummer og be om å få tilsendt en ferdig utfylt returseddel. Returseddelen legges ved produktene du ønsker å returnere. 



Retur til henteterminal
Retur til henteterminal er dessverre ikke mulig. 

Når vi har mottatt dine varer i retur, vil vi overføre pengene dine minus returkostnad til din konto, eller i samme betalingsform som benyttet ved bestilling.

Reklamasjon

Oppdager du feil eller mangler ved varer du har kjøpt hos TRENDBAZAAR, ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å finne en løsning. TRENDBAZAAR behandler alle henvendelser etter norsk lovgivning og TRENDBAZAAR sine retningslinjer og utvidede garantier. For å kunne hjelpe deg raskere er det viktig at du har kjøpsbevis/ordrebekreftelse og varens navn/artikkelnummer tilgjengelig når du kontakter TRENDBAZAAR.

Generelle vilkår

Opphavsrett og merkevarekjennetegn

De merkevarekjennetegnene som finnes på TRENDBAZAAR.dk tilhører TRENDBAZAAR og er beskyttet av merkevareloven. Det er ikke tillatt å bruke TRENDBAZAARs merkevarekjennetegn, verken i papirform, digitalt eller i andre medier. Innholdet på TRENDBAZAAR.dk er beskyttet av opphavsretten og tilhører TRENDBAZAAR A/S. Informasjonen på denne websiden, inklusive tekst, bilder og lyd, må ikke reproduseres, endres, overføres eller lagres til annet enn private formål, eller der det er spesifisert. Å endre innholdet på denne websiden er strengt forbudt. Lovovertredelser forfølges.

Forbehold om feil

TRENDBAZAAR A/S tar forbehold for tastefeil, prisendringer og utsolgte varer. Informasjonen på TRENDBAZAAR.dk kan inneholde tekniske feil eller typografiske feil. Innholdet på TRENDBAZAAR.dk kan endres uten forvarsel. Innholdet som publiseres på TRENDBAZAAR.dk kan inneholde referanser til TRENDBAZAAR-produkter, tjenester eller lignende som ikke er tilgjengelig i Norge. Påliteligheten til dette innholdet kan ikke garanteres, spesielt med tanke på at all informasjon kan endres uten forvarsel. Kontakt TRENDBAZAAR kundesenter for mer informasjon om hvilke produkter og tjenester som er tilgjengelige i Norge.

Kommentarer, forslag og spørsmål

Vennligst merk at all informasjon, alle forespørsler og forslag samt all annen informasjon som sendes til TRENDBAZAAR med unntak av jobbsøknader og finansiell informasjon, er å betrakte som ikke-konfidensielle og TRENDBAZAARs eiendom fra vi mottar dette. Gjennom å sende informasjonen gir du TRENDBAZAAR fullstendige og ugjenkallelige rettigheter til å bruke, reprodusere, modifisere, overføre og distribuere materialet og informasjonen, og du sier deg videre enig i at TRENDBAZAAR eier retten til å bruke ideer, konsept og annet du sender til oss uansett formål.

 

 

TRENDBAZAAR A/S
Bygmestervej 23
5750 Ringe
CVR DK18581507
TLF 62625400
FAX 62625401

 

GENERELLE OPLYSNINGER OM KLAGEMULIGHEDER I EU


En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr  Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@trendbazaar.dk.